Heeft u al gezien dat het gesneeuwd heeft? Anders volgt zo nog een post.
1. Leuk zo'n dagje uit.
2. Ja, het sneeuwt.
Josan✨
Ik heb inmiddels 48 varianten van
“oh het sneeuwt hier echt heel hard”
op mijn tijdlijn gezien.
Voor de variatie:
Hier onweert het ook.
“oh het sneeuwt hier echt heel hard”
op mijn tijdlijn gezien.
Voor de variatie:
Hier onweert het ook.
2 januari 2026, 13:08
-
71
-
1
-
Lees de antwoorden
3. Mooie plaatjes!
Stephan van Loon
Heerlijk om door de sneeuw te touren. Ten zuiden van Breda sneeuwt het momenteel stevig door ☃️
2 januari 2026, 15:06
-
616
-
42
-
Lees de antwoorden
4. Zo deden we dat vroeger.
Swiebertje Pan
Goedemorgen lieve mensen, een mooi weekend.
Zo ging het vroeger vaak , nu krijg je 5 jaar denk Ik😂
Herkenbaar?
Zo ging het vroeger vaak , nu krijg je 5 jaar denk Ik😂
Herkenbaar?
3 januari 2026, 07:29
-
658
-
41
-
Lees de antwoorden
5. Oh nee hoor.
Tamara ღ
Ik ben denk de enige die sneeuw NIET leuk vind 🙃😩
3 januari 2026, 10:06
-
91
-
0
-
Lees de antwoorden
6. Het is natuurlijk nooit goed.
Chagenijn
Sneeuw in Nederland.
De eerste paar minuten: haha leuk! T sneeuwt! Wat een mooi gezicht! Wat prachtig.
Zodra je de deur uit moet: Wat een natte gladde teringbende, zeiknatte sokken. En ja hoor heb ik net weer nieuwe schoenen aan. Gadver hadden ze hier niet even kunnen strooien?
De eerste paar minuten: haha leuk! T sneeuwt! Wat een mooi gezicht! Wat prachtig.
Zodra je de deur uit moet: Wat een natte gladde teringbende, zeiknatte sokken. En ja hoor heb ik net weer nieuwe schoenen aan. Gadver hadden ze hier niet even kunnen strooien?
3 januari 2026, 11:41
-
44
-
1
-
Lees de antwoorden
7. Ook dat nog.
John
3 vlokken sneeuw en gelijk kunnen ze niet meer autorijden. Rijbewijs inleveren aub.
2 januari 2026, 16:43
-
27
-
0
-
Lees de antwoorden
8. Ja ja.
Bruun
Als iedereen foto's van zijn besneeuwde achtertuin gaat posten kan ik natuurlijk niet achterblijven.
3 januari 2026, 09:46
-
90
-
4
-
Lees de antwoorden
9. Dat duurt helaas nog wel even.
10. Zo zie je nog eens wat.
Chagenijn
T mooiste aan die sneeuw plaatjes is toch wel wat een enorme teringbende sommige mensen van hun tuin maken.
2 januari 2026, 09:00
-
38
-
0
-
Lees de antwoorden
11. Laat nou maar zitten.
🐈⬛ Schrödingers Sjaantje 🐈⬛
Ik wilde sneeuw met kerst..
Nu hoeft t niet meer he.
Nu hoeft t niet meer he.
2 januari 2026, 09:55
-
58
-
0
-
Lees de antwoorden
12. Kijk allemaal even naar buiten.
vester71
Voor de mensen zonder ramen...het sneeuwt buiten
2 januari 2026, 11:43
-
25
-
1
-
Lees de antwoorden
13. Bijna.
Susanne
Kijk, hier is wel 20cm sneeuw gevallen! Toch, heren? #sneeuwpic
2 januari 2026, 12:09
-
154
-
1
-
Lees de antwoorden
14. Handig!
𝕄𝕒𝕚𝕔𝕜𝕖𝕝𝟙𝟡𝟟𝟡 ⚠️
3 januari 2026, 10:56
-
29
-
1
-
Lees de antwoorden
15. Nou?
emielbroere.bsky.social
Sneeuwman van 2 meter. Wie biedt meer?
