De ventilatoren draaien overuren, de schaduwplekken zijn schaars en slapen is ineens een uitdaging. Welkom bij een Nederlandse hittegolf.
1. Tja, en lekker overal uitverkocht natuurlijk.
Gewoon Wendy
Ben ik zeker weer de enige die geen zwembad heeft? 🥵🥵🥵🥵
26 mei 2026, 15:53
-
111
-
1
-
Lees de antwoorden
2. Zeiken hoort erbij!
Maarten Vonk 🇪🇺🟢🌷
Mogen we al zeiken dat het benauwd is of ben ik nog te vroeg?
Of te laat, kweenie
Of te laat, kweenie
29 mei 2026, 09:18
-
15
-
0
-
Lees de antwoorden
3. Nou nou.
4. Bedankt.
Chagenijn
Net even gecheckt voor jullie. T is warm vandaag en t gaat niet regenen.
19 juni 2026, 10:45
-
32
-
0
-
Lees de antwoorden
5. Wel een goed idee.
Floor Janssen
Ik vind deze hitte niet chill. Ik slaap de komende nachten wel in de lokale supermarkt, bij t vriesvak.
18 juni 2026, 23:09
-
23
-
1
-
Lees de antwoorden
6. Top!
7. Heerlijk.
8. hahaha deze blijft leuk.
MartijnHeus
Kind; He pap, Alles ok?
Ik: Zeker! Wat is er? Wat kost het?
Kind: Nee niets dit keer. Wilde even weten of alles ok is”
Ik: Beetje raar he. Uit jouw mond
Kind: Nou nee. Ze geven aan dat we met deze hitte goed moeten letten op oude mensen. Ik check je even. Gratis
#Hitteplan
Ik: Zeker! Wat is er? Wat kost het?
Kind: Nee niets dit keer. Wilde even weten of alles ok is”
Ik: Beetje raar he. Uit jouw mond
Kind: Nou nee. Ze geven aan dat we met deze hitte goed moeten letten op oude mensen. Ik check je even. Gratis
#Hitteplan
30 juni 2025, 08:51
-
585
-
8
-
Lees de antwoorden
9. Oh!
Patricia
Kind vanuit andere ruimte.
Mam wat doe je?
Ik: hoezo? Niets. Zit op bank.
Kind: ik hoor je heel hard ademhalen.
Is de airco schat. 😂😂😂
Mam wat doe je?
Ik: hoezo? Niets. Zit op bank.
Kind: ik hoor je heel hard ademhalen.
Is de airco schat. 😂😂😂
18 juni 2026, 19:17
-
29
-
0
-
Lees de antwoorden
10. Goed bedacht.
LuXiënne
Net tijdens het fietsen ineens dikke regendruppels. We fietsten tussen de weilanden, dus ik vraag aan mijn man, wat nu te doen als het zou gaan onweren?’Plat op je buik in het weiland gaan liggen, dicht naast mekaar, want jouw kont is dan het hoogste punt, dus dan ben ik veilig’
19 juni 2026, 16:40
-
227
-
2
-
Lees de antwoorden
11. Het leven is 1 grote waarschuwing geworden.
12. Een beetje maar.
13. Lekker verkoelend.
Patrick Gdschlk
M'n via Temu bestelde airco is ook binnen... laat die hitte maar komen 💪🏼💪🏼
22 juni 2026, 07:34
-
174
-
5
-
Lees de antwoorden
14. Genieten hoor.
Mejuffrouw Kluns 🍐
32 graden in de klas.
Lekker hoor.
26 8-jarigen op een kluitje.
Lekker hoor.
26 8-jarigen op een kluitje.
22 juni 2026, 11:39
-
10
-
0
-
Lees de antwoorden
15. En het blijft lekker warm.
Josan✨
Mochten jullie me na het TT-weekend zoeken; ik lig uitgestrooid en uitgewaaid op de Stekkenwal.
21 juni 2026, 18:55
-
30
-
1
-
Lees de antwoorden
