Chatbots op websites van bedrijven zijn echt super irritant. Ze hebben vrijwel nooit het antwoord op je vraag en uiteindelijk wil je gewoon alsnog een mens spreken.
1. Echt genieten die chatbots.

Caren Kunst 🦋✨☀️🎏 🌻 🍀
Een chat op de website van een zorgverzekeraar is nog steeds een klucht.
Je wordt overstelpt met non advies en informatie als diarree en daarna wordt gevraagd “bent u zo geholpen?”.
Ik weet het het is chatbot maar hoe slecht is deze geïnstrueerd.
Virtueel? Maak je klant gek!
Je wordt overstelpt met non advies en informatie als diarree en daarna wordt gevraagd “bent u zo geholpen?”.
Ik weet het het is chatbot maar hoe slecht is deze geïnstrueerd.
Virtueel? Maak je klant gek!
7 juni 2024, 13:30
-
40
-
0
-
Lees de antwoorden
2. Jammer weer Tom.

tom willems
ok, vandaag heb ik dus ruzie gehad met een chatbot?

3 februari 2023, 18:28
-
490
-
6
-
Lees de antwoorden
3. Nieuwe poging.

✨ Bianca Toeps ✨
Les 1: wees nooit te aardig tegen een chatbot.

9 januari 2023, 10:17
-
62
-
1
-
Lees de antwoorden
4. Chatten met Wout.

nahahahahadhdie
Wisten jullie dat de chatfunctie van @politienederland echt een uitkomst is, maar wat ik echt helemaal fenomenaal fantastisch te gek en bizar geniaal vindt
De chatbot heet Wout
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
De chatbot heet Wout
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

23 september 2022, 14:55
-
1208
-
58
-
Lees de antwoorden
5. Er zit nogal verschil tussen de chatbots.

W. Ploos van Amstel
De chatbot van @Waternet is werkelijk de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Hij blijft standaard de verkeerde antwoorden geven.

17 januari 2022, 14:33
-
22
-
2
-
Lees de antwoorden
6. Nee, nee, nee.
7. Snappen bedrijven niet dat die chatbots mega irritant zijn?!

𝐁𝐐.
Waarom hebben commerciële organisaties tegenwoordig niet gewoon een TELEFOONNUMMER? Alles moet via een chatbot. 😒
#oudemannentweet
#oudemannentweet
30 november 2020, 10:27
-
23
-
0
-
Lees de antwoorden
8. Even snel iets bestellen.

Emine Uğur
*gaat naar online shop*
-wil je cookies?
*klikt weg*
-wil je nieuwsbrief?
*klikt weg*
-venster met klantcijfer en keurmerk opent
*klikt weg*
-venster van chatbot vult halve scherm
*klikt weg en typt zoekterm*
-chatbot verschijnt opnieuw
*scheldt op chatbot en sluit website af*
-wil je cookies?
*klikt weg*
-wil je nieuwsbrief?
*klikt weg*
-venster met klantcijfer en keurmerk opent
*klikt weg*
-venster van chatbot vult halve scherm
*klikt weg en typt zoekterm*
-chatbot verschijnt opnieuw
*scheldt op chatbot en sluit website af*
27 september 2021, 15:59
-
592
-
20
-
Lees de antwoorden
9. Het zekere voor het onzekere.

Swa Backeljau.
Ik heb net Merci en goeienavond gezegd tegen een AI chatbot.
Ge weet maar nooit.
Ge weet maar nooit.
13 oktober 2023, 00:04
-
27
-
0
-
Lees de antwoorden
10. Opzeggen? Wat is dat?

Diederik de Groot
Ik heb de chatbot van Keeper volgens mij een beroerte bezorgd

23 mei 2023, 10:42
-
22
-
0
-
Lees de antwoorden
11. IK WIL EEN MENS SPREKEN!

Renée 🇵🇸💛
Ik HAAAAAT chatbots! Ze werken nooit, het is echt overduidelijk dat je niet met een mens praat, ze leveren alleen maar frustratie op en kosten tijd en energie, en uiteindelijk word je alsnog doorverbonden naar een mens, omdat de chatbot je niet heeft kunnen helpen. 🥲
30 augustus 2023, 12:54
-
147
-
0
-
Lees de antwoorden
12. Misschien dat hoofdletters HELPEN.

Ruben Brackman 🐵
22 september 2022, 10:35
-
31
-
0
-
Lees de antwoorden
13. Joe, fijne dag!

Daniël Kegel
‘Ik ben echt goed geholpen door deze chatbot’ zijn woorden die nog nooit door iemand zijn uitgesproken

4 mei 2021, 10:21
-
22
-
2
-
Lees de antwoorden
14. Sorry, dat is echt te lang geleden.

Hajo Reijers🎗️
16 december 2021, 12:21
-
15
-
0
-
Lees de antwoorden