We kennen het allemaal: je hebt snel hulp nodig van de klantenservice, maar het telefoonnummer is nergens te vinden. Eerst moet je langs de chatbot en vragen om een echt mens, en wanneer je dat nummer eindelijk hebt bemachtigd, wacht je rustig nog 50 minuten voordat er iemand opneemt.
1. Echt genieten.

Sanne ten Wolde
Ik loop nu voor de 4e dag als een zwerver met boodschappentassen door Lyon terwijl de ANWB geen huurauto kan vinden binnen hun budget, en als je in de wacht staat hoor je ‘Waiting on the world to change’, daar hebben ze bij het selecteren van de playlist vast veel lol om gehad.
2 augustus 2021, 12:13
-
362
-
9
-
Lees de antwoorden
2. Wachten, wachten en nog meer wachten.

SpeciFieke
Telefonisch in de wacht bij de huisarts.
Inmiddels heb ik naast een vraag ook ouderdomsklachten.
Inmiddels heb ik naast een vraag ook ouderdomsklachten.
12 februari 2021, 12:31
-
181
-
4
-
Lees de antwoorden
3. Beetje oneerlijk is het wel.

Raven van Dorst
Dag in dag uit platgebeld door agressieve telemarketing, maar als je zèlf contact zoek met een internetprovider sta je 2 uur in de wacht. Wat een leven!
26 augustus 2020, 09:52
-
211
-
4
-
Lees de antwoorden
4. Oeps.

Iris Houx - Nu ook op BlueSky
Ik bel op hoge poten naar IKEA omdat ze blauwe onderdelen bij mijn beige tv-meubel bezorgd hebben, sta een halfuur in de wacht, word nog pissiger, ben eindelijk aan de beurt, is het eerste wat de medewerker zegt: "Is het niet de blauwe beschermfolie die erop zit?"
*gat graaft*
*gat graaft*
12 februari 2018, 15:22
-
2310
-
100
-
Lees de antwoorden
5. Volgens mij bestaan die bedrijven niet meer.

Ellen
Zijn er überhaupt nog bedrijven waarbij je de klantenservice kan bellen en gewoon een persoon aan de lijn krijgt zonder dat je eerst onmogelijke "gesprekken" moet voeren met de virtuele assistant en vervolgens in een keuzemenu beland waar jouw keuze niet in voorkomt?
1 mei 2024, 13:27
-
41
-
0
-
Lees de antwoorden
6. AAAAARGGGHHHHH.

Susanne
Bij de chat van @ingnl verwijzen ze me door naar de telefonische klantenservice.
Ik bel de klantenservice.
📞 ‘Vertel in een paar woorden waarvoor u belt’
🙎🏼♀️ ‘Ik wil een medewerker spreken’
📞 ‘Met dat onderwerp kunnen we u ook helpen via de chat’ 😂 #Fail
Ik bel de klantenservice.
📞 ‘Vertel in een paar woorden waarvoor u belt’
🙎🏼♀️ ‘Ik wil een medewerker spreken’
📞 ‘Met dat onderwerp kunnen we u ook helpen via de chat’ 😂 #Fail
12 oktober 2023, 16:40
-
78
-
5
-
Lees de antwoorden
7. Verschrikkelijk.

Pippi
Stel je benadert de klantenservice van Rituals en je moet je eerst door dit antwoord heen worstelen voordat je door kunt met je leven.

25 januari 2023, 10:42
-
1148
-
21
-
Lees de antwoorden
8. Wij ook.

Mevrouw de Advocaat
Bedrijven die hun andere telefoonnummers dan dat van de klantenservice kennelijk zorgvuldig willen verbergen: ik word er knetter van.
9 juni 2022, 11:54
-
144
-
2
-
Lees de antwoorden
9. Ik ben echt....

Maarten Hopman
Net het meest ongemakkelijke telefoonmoment ooit gehad toen ik dacht dat de klantenservice medewerker een automatisch bandje was en het bandje daarna reageerde met: 'Ik ben geen automatisch bandje ik ben echt'.
5 mei 2022, 14:35
-
78
-
3
-
Lees de antwoorden
10. Dat ging snel.

🍋Jenni
Belt klantenservice: "De gemiddelde wachttijd bedraagt 9 minuten"
Zet telefoon op luidspreker en gaat tandenpoetsen.
Na 1 minuut: "Goedemiddag! Waarmee kan ik u helpen?"
....
Weet iemand hoe ik tandpasta uit een Iphone 12 krijg? Ik vraag dit voor mijn telefoon.
Zet telefoon op luidspreker en gaat tandenpoetsen.
Na 1 minuut: "Goedemiddag! Waarmee kan ik u helpen?"
....
Weet iemand hoe ik tandpasta uit een Iphone 12 krijg? Ik vraag dit voor mijn telefoon.
25 februari 2022, 13:49
-
219
-
2
-
Lees de antwoorden
11. Dat is nog eens leuk.

Chantal
Ik zit in een klantenservice chat met Barbie. I kid u not.

29 januari 2021, 14:13
-
38
-
0
-
Lees de antwoorden
12. Godsamme.

Mirthe Westrik
Ik *bel klantenservice*
...
Klantenservice: “er zijn drie wachtenden voor u”
...
...
Klantenservice: “er is een wachtende voor u”
...
...
...
Klantenservice: “Het is momenteel erg druk, probeer het later nog eens.”
...
Klantenservice: “er zijn drie wachtenden voor u”
...
...
Klantenservice: “er is een wachtende voor u”
...
...
...
Klantenservice: “Het is momenteel erg druk, probeer het later nog eens.”
14 december 2020, 15:22
-
34
-
0
-
Lees de antwoorden
13. Niet tevreden. Doei.

★ govertschilling
nee, energieleverancier en zorgverzekeraar, ik heb al veel te lang met jullie klantenservice aan de telefoon gezeten, dus ik wil niet nóg meer tijd verspillen aan het invullen van een klanttevredenheidsonderzoek over dat gesprek
12 november 2020, 13:41
-
57
-
1
-
Lees de antwoorden