Je belt. Je wacht. Je toetst een 1, een 3, en een hekje in. Je legt vijf keer hetzelfde uit aan drie verschillende mensen en eindigt met de legendarische zin: “U bent doorverbonden met de verkeerde afdeling.”
1. Nog even geduld.

Mevrouw de Advocaat
Dat je dusdanig lang in de wacht hangt dat je bijna gaat vergeten wie en waarom je belt.....
13 februari 2025, 13:58
-
204
-
1
-
Lees de antwoorden
2. Arme John.

Floor van de Pavert
Ik was in een BOL klantenservice mood🔥🔥🔥

30 november 2020, 19:02
-
218
-
5
-
Lees de antwoorden
3. Oeps.

Larissa
Ik stond een tijdje in de wacht bij een bedrijf.
Ik laat een dikke boer.
“Hallo mevrouw bedankt voor het wachten.”
Ik laat een dikke boer.
“Hallo mevrouw bedankt voor het wachten.”
9 maart 2021, 17:38
-
134
-
0
-
Lees de antwoorden
4. Geweldige vrouw.

Ruud ten Wolde
Ik hing net met een klantenservice aan de lijn en toen ik de letters van mijn achternaam moest opnoemen, vroeg de dame in kwestie of ik de ‘W van whisky’ bedoelde, dus nu heb ik er een nieuwe hartsvriendin bij.
2 september 2021, 09:51
-
399
-
0
-
Lees de antwoorden
5. Hilarisch.

Eveline Rethmeier
Ik ben net zo boos geworden bij een service-nummer dat ik vrij zeker weet dat het gesprek voor trainingsdoeleinden zal worden gebruikt.
21 januari 2022, 19:17
-
2242
-
30
-
Lees de antwoorden
6. Even lekker lunchen.

Marjolein van Panhuys
Als een klantenservicemedewerker zegt: “Prima, ik ga wel even kijken of het toch kan.” en je dan meer dan twintig minuten in de wacht zet, dan terugkomt met hetzelfde antwoord, dan is ze gewoon ergens een broodje gaan eten, toch?
5 januari 2023, 14:42
-
873
-
17
-
Lees de antwoorden
7. IK WIL EEN MENS SPREKEN.

Jelmer Visser
Klantenservice-chatbots zijn de as van het kwaad.
4 juni 2025, 18:21
-
70
-
4
-
Lees de antwoorden
8. Volgens mij niet.

Ellen
Zijn er überhaupt nog bedrijven waarbij je de klantenservice kan bellen en gewoon een persoon aan de lijn krijgt zonder dat je eerst onmogelijke "gesprekken" moet voeren met de virtuele assistant en vervolgens in een keuzemenu beland waar jouw keuze niet in voorkomt?
1 mei 2024, 13:27
-
37
-
0
-
Lees de antwoorden
9. Hou op hoor.

Susanne
Bij de chat van @ingnl verwijzen ze me door naar de telefonische klantenservice.
Ik bel de klantenservice.
📞 ‘Vertel in een paar woorden waarvoor u belt’
🙎🏼♀️ ‘Ik wil een medewerker spreken’
📞 ‘Met dat onderwerp kunnen we u ook helpen via de chat’ 😂 #Fail
Ik bel de klantenservice.
📞 ‘Vertel in een paar woorden waarvoor u belt’
🙎🏼♀️ ‘Ik wil een medewerker spreken’
📞 ‘Met dat onderwerp kunnen we u ook helpen via de chat’ 😂 #Fail
12 oktober 2023, 16:40
-
75
-
5
-
Lees de antwoorden
10. Goed idee.

Beslisboss des vaderlands
Wat is dat toch voor gekut dat je eerst een half uur op en site moet zoeken om uberhaupt de klanten'service'-chatbot te vinden. Daar zouden toch regels voor moeten komen, dat ieder (groot) bedrijf sowieso een e-mailadres en telefoonnummer heeft voor vragen en klachten.
4 november 2021, 13:00
-
83
-
0
-
Lees de antwoorden
11. Niet te doen.

Pippi
Stel je benadert de klantenservice van Rituals en je moet je eerst door dit antwoord heen worstelen voordat je door kunt met je leven.

25 januari 2023, 10:42
-
1034
-
18
-
Lees de antwoorden
12. Mogen we gewoon een nummer?

Nadya 🖤🍉
Wat moet een mens tegenwoordig doen om het nummer van de klantenservice van een groot bedrijf te achterhalen? Net weer 20 minuten bezig geweest. Ik wil niet chatten met een robot en niet via de app bellen. Want die doet het nou net niet. Grrrrrr… #frustratietweet
30 december 2022, 16:57
-
40
-
6
-
Lees de antwoorden
13. Hoe dan?

Barry Ton - 𝘻𝘪𝘯𝘨𝘵 𝘵𝘰𝘰𝘯𝘵𝘫𝘦𝘴 𝘭𝘢𝘨𝘦𝘳
Iemand die telefonisch al ‘n paar minuten in de wacht staat bij ‘n klantenservice..
..op luidspreker..
..in ‘n volle trein..
..zodat haar medereizigers gezellig met haar mee in de wacht staan..
..ja sorry maar mensen blíjven me gewoon verbazen.
..op luidspreker..
..in ‘n volle trein..
..zodat haar medereizigers gezellig met haar mee in de wacht staan..
..ja sorry maar mensen blíjven me gewoon verbazen.
4 augustus 2022, 10:26
-
33
-
1
-
Lees de antwoorden
14. Handig toch.

Jelmer Visser
Wat niet veel mensen weten, is dat printers vroeger zo onbetrouwbaar waren dat de fabrikant er maar meteen een telefoon bijleverde, zodat je makkelijk contact op kon nemen met de klantenservice.

17 juli 2023, 12:02
-
151
-
3
-
Lees de antwoorden
15. Soms heb je ook leuke gesprekken.

Fadi فادي
Klantenservice bellen om te vragen hoe laat mijn bestelling wordt geleverd.
Hij: tussen 4 en 7.
Op de één of andere manier zei ik (zonder na te denken) "in de middag?"
Hij: nee, 's ochtends zijn we er om 04:30, nou goed?
Had gewoon de slappe lach door deze gast.
Hij: tussen 4 en 7.
Op de één of andere manier zei ik (zonder na te denken) "in de middag?"
Hij: nee, 's ochtends zijn we er om 04:30, nou goed?
Had gewoon de slappe lach door deze gast.
26 oktober 2020, 17:07
-
303
-
1
-
Lees de antwoorden