Snel geholpen worden is zó 2010. Tegenwoordig krijg je eerst een chatbot die het probleem vooral erger maakt.
1. 100%!

🐈⬛ Schrödingers Sjaantje 🐈⬛
Chatbots zijn uitsluitend gecreëerd om ons maximaal te irriteren.
12 mei 2025, 08:59
2. Hou toch gewoon op. IK WIL EEN MENS SPREKEN!

Selma
29 april 2025, 17:56
-
695
-
32
-
Lees de antwoorden
3. Groetjes van iedereen.

Benny Touzine
Beste bedrijven,
Stop met die AI chatbot klantenservice.
Dat is geen service.
Telefonisch niet bereikbaar, geen reacties op e-mails, maar hey, onze chatbot die uw probleem niet zal begrijpen zal u wel verderhelpen.
Stop daar toch eens mee.
Dank u.
Mvg,
Benny
Stop met die AI chatbot klantenservice.
Dat is geen service.
Telefonisch niet bereikbaar, geen reacties op e-mails, maar hey, onze chatbot die uw probleem niet zal begrijpen zal u wel verderhelpen.
Stop daar toch eens mee.
Dank u.
Mvg,
Benny
25 juli 2024, 17:51
-
142
-
7
-
Lees de antwoorden
4. Niet te doen die chatbots.

Kristof Van der Stadt
Is er eigenlijk al ooit iemand echt geholpen door een chatbot? Voor mij is een chatbot toch vooral een game: zoek zo snel mogelijk de weg naar een échte medewerker
11 december 2024, 16:19
-
12
-
0
-
Lees de antwoorden
5. Nee, niemand.

LuXiënne
Is er iemand die wèl blij wordt van een ‘gesprek’ met een chatbot? Ik niet in ieder geval, ik word er lichtelijk agressief van😅
11 februari 2025, 14:45
-
45
-
0
-
Lees de antwoorden
6. Daar gaat iets niet helemaal lekker.

Diederik de Groot
Ik heb de chatbot van Keeper volgens mij een beroerte bezorgd

23 mei 2023, 10:42
-
16
-
0
-
Lees de antwoorden
7. Gedragsregels.....

tom willems
ok, vandaag heb ik dus ruzie gehad met een chatbot?

3 februari 2023, 18:28
-
455
-
3
-
Lees de antwoorden
8. Geen bedankt zeggen dus.

✨ Bianca Toeps ✨
Les 1: wees nooit te aardig tegen een chatbot.

9 januari 2023, 10:17
-
53
-
1
-
Lees de antwoorden
9. Wel een beetje aardig blijven jongens.

bol
Goedemorgen iedereen, behalve mensen die het zinvol vinden om een chatbot uit te schelden.
26 april 2021, 09:00
-
1963
-
60
-
Lees de antwoorden
10. Niet te doen dit.
11. Zwaar irritant!

𝐁𝐐.
Waarom hebben commerciële organisaties tegenwoordig niet gewoon een TELEFOONNUMMER? Alles moet via een chatbot. 😒
#oudemannentweet
#oudemannentweet
30 november 2020, 10:27
-
19
-
0
-
Lees de antwoorden
12. Sam heeft er geen zin in.

Hajo Reijers🎗️
16 december 2021, 12:21
-
12
-
0
-
Lees de antwoorden